1. |
Montaż kół samochodowych i
motocyklowych |
» szczegóły |
|
Montaż kół prowadzony jest na urządzeniach
firmy Hofmann - Niemcy
|
2. |
Wulkanizacja opon i dętek |
» szczegóły |
|
Proces wulkanizacji prowadzony jest na
gorąco i zimno.
- Wulkanizacja na gorąco, to
specjalistyczny komputerowy sprzęt niemiecki
z programowaną temperaturą, czasem
wulkanizacji, siłą nacisku
- Wulkanizacja na zimno: zastosowanie
bardzo dobrej technologii
niemieckiej firmy TIP-TOP
|
3. |
Naprawa sprzętu sportowego (materace,
pontony) |
» szczegóły |
|
Naprawy tylko na zimno: materace, pontony
gumowe i PCV
|
4. |
Piaskowanie i malowanie felg - lakier
proszkowy |
» szczegóły |
|
Renowacja felg stalowych i aluminiowych
dotyczy ich szczelności
i wyglądu zewnętrznego
|
5. |
Czyszczenie i malowanie felg - lakier
akrylowy |
» szczegóły |
|
Renowacja felg stalowych i aluminiowych
dotyczy ich szczelności
i wyglądu zewnętrznego
|
6. |
Prostowanie felg (stal i alu) |
» szczegóły |
|
Uszkodzenia mechaniczne felg stalowych i
aluminiowych
|
7. |
Kompensacja bicia felg i opon |
» szczegóły |
|
Znakomita technika przy procesie wyważania
kół stalowych i aluminiowych
Program Geodata
Urządzenia firmy HOFMANN - NIEMCY, HAWEKA -
NIEMCY
|
8. |
Wyważanie kół samochodowych i motocyklowych
stal i alu (system VPM) |
» szczegóły |
|
Analiza bicia felg, optymalizacja, wyważanie
kół. Wirtualny pomiar płaszczyzn
korekcyjnych VPM to szybki i dokładniejszy
sposób wyważania kół.
|
9. |
Geometria kół, komputer |
» szczegóły |
|
Sprawdzenie luzów zawieszenia (szarpak)
Sprawdzenie i regulacje kątów kół
Geometria auta z napędem 4x4
Geometria 3D szybkie, proste, bardziej
dokładne, najwyższa jakość pomiaru
Urządzenie Geoliner 680 Hofmann - Niemcy
|
10. |
Przechowalnia opon |
» szczegóły |
|
Przechowalnia opon. Opony składowane na
regałach. Ubezpieczone.
|
11. |
Awaryjne odkręcanie śrub zabezpieczających
koła samochodowe |
» szczegóły |
|
Dzięki stosowaniu specjalistycznych
atestowanych narzędzi potrafimy odkręcić
każde zabiezpieczenie.
|
12. |
(TPMS) Czujniki ciśnienia. Diagnozowanie, serwis |
» szczegóły |
|
Sprawdzenie czujników ciśnienia TPMS urządzeniem diagnostycznym: sprawdzenie działania, adaptacja, naprawa.
|
13. |
System montażu kół BSR ,CSR ,Technologia
RunOnFlat - nowość |
» szczegóły |
|
BSR-to Bridgestone Support Ring (BSR).
Nasz serwis oferuje Państwu pełną
diagnostykę ogumienia na urządzeniach
najnowszej generacji. Posiadamy
profesjonalną montażownice firmy Hofmann
obsługującą koła z systemem BSR stosowane w
samochodach RAV 4 (235/55R18) aluminiowe
tarcze BSR system
RunOnFlat
Technologia RunOn Flat umożliwia jazdę
samochodem na oponach bez powietrza.
Technologia RunOn Flat to specjalna
konstrukcja boku opony minimalizująca
odkształcenia i ryzyko zsunięcia się opony z
felgi w przypadku gdy opona pozbawiona jest
powietrza.
Korzyści technologii RunOnFlat
- Konstrukcja boku opony utrzymuje
wagę pojazdu nawet w momencie przebicia
opony
- Konstrukcja boku opony z nowo
opracowaną mieszanką zabezpiecza oponę
przed zniszczeniem spowodowanym
nadmiernym odkształceniem.
- Przy całkowitej utracie ciśnienia w
oponie parametry takie jak
przyśpieszenie, hamownie i kierowanie
pojazdem pozostają na nie zmienionym
poziomie.
- Możliwość pokonania 80 km trasy przy
maksymalnej prędkości 80 km/h.
- Opona RunOnFlat może zostać
zamontowana na każdą standardową obręcz.
System CSR to Conti Support Ring (CSR)
Jest to swoisty pierścień bezpieczeństwa,
który może być montowany zarówno jako
wyposażenie oryginalne auta jak i w oponach
przeznaczonych na wymianę.
Zasady konstrukcji są proste -lekki metalowy
pierścień z elastycznym wspornikiem,
umocowany na feldze ,umożliwia bezpieczne
prowadzenie pojazdu w razie utraty powietrza
w oponie. Jest ona wtedy podtrzymywana na
metalowym pierścieniu, co umożliwia
manewrowanie autem.
Kierowca może w takiej sytuacji przejechać
nawet dystans ok. 200km z prędkością do 80
km /h.
Ktoś mógłby zapytać, po co jechać aż tak
długo z przebitą oponą. Otóż jest to
zabezpieczenie pojazdu oraz kierowcy przed
nieprzewidzianymi sytuacjami ,gdy nastąpi
uszkodzenie opony. Np podczas jazdy na
autostradzie nie trzeba wówczas stawać na
poboczu, można bowiem bezpiecznie dojechać
do parkingu. Z kolei jeśli przebicie opony
nastąpi nocą np. w lesie ,można jechać dalej
aż do jakiegoś oświetlonego miejsca.
W normalnych warunkach system bezpieczeństwa
CSR nie ma wpływu na oponę, ani na parametry
samochodu. Pierścień bezpieczeństwa ochroni
obręcz przed uszkodzeniami na drodze. Jeśli
dojdzie do przedziurawienia opony, na desce
rozdzielczej włącza się światełko i sygnał
ostrzegawczy.
|
12. |
Bezłyżkowy montaż i demontaż opon nowość |
» szczegóły |
|
Montażownica Corghi Master 26. Gwarancja - opona i felga bez uszkodzeń. Montaż opon niskoprofilowych oraz typu RUNFLAT
|